DARMOWA DOSTAWA PRZEZ DHL

100% Bezpieczne płatności!

FAQ

FAQ

1. PRODUKTY

Produkt jest niedostępny. Czy będzie jeszcze uzupełniony i czy wiadomo kiedy?
  • Produkty są przez nas na bieżąco uzupełniane. Upragniony przedmiot na pewno pojawi się jeszcze w sprzedaży. Nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty, w przypadku zainteresowania chwilowo niedostępnym przedmiotem zachęcamy do zapisania się do newslettera.  (czy mamy opcje “powiadom mnie kiedy produkt będzie dostępny?
Czy mogę zobaczyć produkty przed zakupem?
  • W celu przyjrzenia się jakości produktów prosimy o wcześniejszy kontakt. Produkty są przechowywane i udostępnione do obejrzenia w Esports Performance Center na Ulicy Poleczki 31a w Warszawie
 

2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail ?
  • Na ten moment nie posiadamy możliwości składania zamówienia poprzez kontakt telefoniczny, czy za pośrednictwem wiadomości e-mail. W celu złożenia zamówienia należy skorzystać z naszej strony internetowej.
  Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej, aby nie płacić dwa razy za przesyłkę?
  • Aby połączyć zamówienia i otrzymać je w jednej przesyłce prosimy o kontakt z BOK.
  Czy zamówienie można odebrać osobiście?
  • Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem:  Esports Performance Center na Ulicy Poleczki 31a w Warszawie, po uprzednim kontakcie telefonicznym.
  Czy towary skompletowane w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
  • Jest taka możliwość. Prosimy o uwzględnienie takich próśb w miejscu na uwagi do zamówienia.
  Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?
  • Istnieje możliwość anulowania opłaconego zamówienia. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji,  prosimy o kontakt z BOK.
  Czy mogę otrzymać fakturę do mojego zamówienia?
  • Faktury wystawiane są na prośbę klienta w trakcie składania zamówienia na stronie internetowej. W takim wypadku proszę zaznaczyć opcję “Proszę o wystawienie faktury VAT” przed dokonaniem płatności.
   

3. ZWROTY I REKLAMACJE

W jaki sposób i gdzie mogę oddać zakupiony produkt?
  • Zamówienie należy bezpiecznie zapakować i odesłać pocztą lub kurierem, wraz z formularzem zwrotu lub reklamacji, na fizyczny adres sklepu: Esports Performance Center ul. Poleczki 31a Warszawa 02-822.
  Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
  • Zwrot pieniędzy na konto kupującego następuje do 14 dni roboczych od czasu zaakceptowania reklamowanego towaru oraz zawartej reklamacji przez sklep.
  Czy można dokonać zwrotu osobiście?
  • Niestety nie ma możliwości osobistego zwrotu zakupionego towaru. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu i odesłać go na fizyczny adres sklepu: Esports Performance Center ul. Poleczki 31a Warszawa 02-822
  Co trzeba wypełnić podczas realizacji zwrotu lub reklamacji?
  • Należy wypełnić formularz zwrotu lub reklamacyjny, który znajduje się na stronie naszego sklepu.
  Czy muszę skorzystać z formularza odstąpienia od umowy przygotowanego przez sklep internetowy anonymo.pl?
  • Tak. W przypadku zwrotu lub odstąpienia od umowy  należy wypełnić formularz zamieszczony na naszej stronie internetowej pod adresem (link)